Site Overlay

7 LIHTSAT, KIIRET JA TERVISLIKKU HOMMIKUSÖÖGIIDEED

Tihtipeale on hommikuti kiire ning pole aega, et pikalt pliidi ees vaaritada. Mis aga oleks, kui pakun sulle 7 mõnusat, maitsvat, kiiret ja mis peamine, ka tervislikku hommikusöögi ideed, mis säästavad aega, maitsevad imeliselt ning teevad kehale pai?

Siit nad tulevad – 7 kiiret, lihtsat ja maitsvat hommikusöögiideed:

1. Värsked puuviljad ja värskeltpressitud mahl – superlihtne, supertervislik, superkiire ning supermaitsev valik, mida hommikusöögiks süüa. Apelsinid, pirnid, banaanid, mangod, kiivid, erinevad marjad, you name it! Vali oma lemmik, viiluta/tükelda kaussi või ampsa niisama ning maitsev ja kiire hommikusöök ongi olemas. Kui omad mahlapressi, sobib üks mõnus värskelt pressitud mahl samuti hommikusse ideaalselt. Annab mõnusa energialaengu kogu päevaks!

2.Avokaadoröst – vali oma lemmik leib või täistersai, rösti, aseta peale avokaado viilud ja tomat, raputa peale pisut soola-pipart ja naudi! Minu lemmikuks on gluteenivaba toortatraleib või isetehtud toortatra sourdough, kergelt röstitult, avokaado viilude ning tomatiga, maitseb oi-oi kui hästi!

3.Marjane kohupiim toortatrast – leota toortatart 2 tundi kuni üleöö ning seejärel loputa voolava vee all. Töötle leotatud toortatar blenderi või köögikombaini abil koos kookospiima, banaani ja meelepäraste marjadega ühtlaseks kreemiks ja naudi!

4.Toekas pähklivõi-banaanismuuti – lihtne, kiire, maitsev ning valmib tõepoolest vaid hetkega! Pista blenderisse banaan koos pähklivõi ja mandlipiimaga, blenderda ning toitev kõhutäis ongi olemas. Naudi kohe või haara teepeale kaasa!

5. Pina-Colada smuuti – külmutatud ananass, kookospiim, banaan ning pisut õunamahla, blenderda ning serveeri kohe. Hommikune maitsenauding on garanteeritud! See on kahtlemata minu kõige lemmikum smuuti, mida võiksin lisaks hommikule, valmistada veel lõunaks ja õhtuks ka, sest see on tõepoolest niiii maitsev ja muidugi kiire ja lihtne! 😉

6. Üleöö puder chia-seemnetega – kui hommikune pudru keetmine tundub jube tüütu ning aeganõudva tegevusena, siis siin on Sulle suurepärane lahendus, mis säästab aega, kuid annab sellegipoolest võimaluse nautida hommikuputru. Sega õhtul kokku kaerahelbed näiteks koos kookospiimaga, lisa lusikatäis chia seemneid, natuke marju, maitseks soovi korral pisut mett või vahtrasiirupit ning pista külmikusse hommikut ootama. Maitseb i-m-e-l-i-s-e-l-t ka siis kui muidu ehk suur pudrusõber pole.

7. 5 minuti smuutikauss – kiire, maitsev ning vitamiinirikas smuutikauss koos krõbeda müsliga, no mis võiks olla veel parem?! Viska blenderisse banaan koos oma lemmikmarjadega, lisa juurde pisut vett või taimset piima, blenderda ning serveeri smuuti koos oma lemmikmüsliga. Mõnus vaheldus tavapärasele hommikusöögile ning lisaks hea võimalus hommikut mõnusa vitamiinipommiga alustada. Kiire, lihtne ja maitsev!

Jälgi mind ka mujal 🙂
error

Leave a Reply